.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايران قهرمان فستيوال فوتبال جنوب آسيا

تيم ملي ايران به ‌عنوان قهرمان فستيوال فوتبال زير 13 سال جنوب آسيا شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال شنبه شب در مراسم اختتاميه اين رقابت‌ها گفت: در پايان رقابت‌هاي فوتبال زير 13 سال جنوب آسيا تيم ملي ايران با انجام 9 بازي و كسب هشت برد و يك باخت موفق شد تا عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را كسب كند.
غلامرضا بهروان افزود: تيم هندوستان با كسب هفت برد، يك باخت و يك تساوي و نپال با كسب هفت برد، دو باخت به عنوان‌هاي دوم و سوم اين رقابت‌ها رضايت دادند.
عصر شنبه پنج بازي به ‌عنوان ديدارهاي نهايي رقابت‌هاي فوتبال زير 13 سال جنوب آسيا در ساري برگزار شد كه نتايج زير به دست آمد.
بازي نپال و بنگلادش هفت بر صفر به نفع تيم نپالي خاتمه گرفت و بازي هندوستان و مالديو شش بر صفر به نفع تيم هندوستاني پايان گرفت.
ديدار دو تيم افغانستان و بوتان شش بر يك به نفع تيم افغانستان به اتمام رسيد و سريلانكا و پاكستان به نتيجه شش بر صفر به نفع تيم پاكستاني رضايت دادند.
در آخرين بازي اين دوره از مسابقات ايران و سريلانكا به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه 12 بر صفر به نفع تيم ايران پايان گرفت.
فستيوال فوتبال زير 13 سال جنوب آسيا با حضور 9 تيم از ايران، نپال، بوتان، بنگلادش، افغانستان، پاكستان، مالديو، سريلانكا و هندوستان از 29 ارديبهشت در ساري برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.